onsdag 9. november 2011

Personkarakteristikk "Dei som arvar jorda".


Hovudpersonen i boka ”Dei som arvar jorda” heitar Sean. I byrjinga av boka opptrer Sean som ein tøff, egoistisk og hjartelaus politimann som etter ein skotskade ikkje verkar å ha medfølelse med nokon ting. Her er eit utsnitt frå boka:


Jeg sa ingenting. Ikke kunne jeg ta en røyk, ikke kunne jeg ta en øl engang, og jeg var iført en hvit nattskjorte med splitt opp til nakken. Og så fikk jeg faen meg ikke banne heller”.


Han verkar tidleg i romanen å ha eit ganske anstrenga forhold til familien sin. Han snakkar aldri med faren sin, sett bort frå dei få gongene i året han tar han med på ein spasertur. Hellar ikkje då snakkar dei noko serleg med kvarandre.
Sean verkar å ha få vennar, utanom eit par gamle klassekameratar som ringjer og lurar på korleis det går med han.

Han er far. Sjølv om Sean ikkje innrømmer det med det fyrste trekkjer forfattaren tydeleg fram farskapet utover i boka. Mora til ungen hans kjem ofte på besøk mens han ligg på sjukehus, men han skyver dei bort og vil helst ikkje ha noko med guten å gjer.

Vidare utover i romanen byrjar hovudpersonen å varta meir oppmerksam på verda og menneska rundt han. Han vert tydeleg meir følsam. Dette kan ein kalle ”ein dynamisk person” ettersom hovudpersonen endrar seg gjennom historia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar